ΧΟΛΥΓΟΥΝΤ – ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ Η ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ

by Olga
los angeles hollywood

Το Λος Άντζελες  ήταν ο πρώτος μας σταθμός του rοadtrip στην Καλιφόρνια της Αμερικής! Ξύπνημα στις 6.00 το πρωί και μέσα σε μία ημέρα θέλαμε να δούμε όλη την πόλη! Γίνεται; Μα φυσικά και γίνεται!

Με καλή θέληση, όρεξη, οργάνωση και μικρά tips, ξεκινήσαμε από το Χόλιγουντ και κατευθυνθήκαμε με Uber στο κέντρο Los Angeles (Downtown), εκεί περιπλανηθήκαμε στα highlights που εντοπίσαμε και μας άρεσαν, μεταξύ των οποίων το θέατρο του Walt Disney (δεν προλάβαμε να μπούμε μέσα δυστυχώς), το Bradburry Building (δωρεάν είσοδος, απαγορεύεται η βιντεοσκόπηση, έχουν γυριστεί πολλές ταινίες εκεί), το Open Market όπου μπορείτε να πιείτε έναν καφέ και να απολαύσετε ένα καλό πρωινό για να σας κρατήσει κατά τη διάρκεια της ημέρας (επισκεφθείτε το οπωσδήποτε!!!), to MOMCA (για τους λάτρεις τις μεταμοντέρνας σύγχρονης τέχνης) και το The last bookstore (ένα βιβλιοπωλείο σκέτος παράδεισος… αξίζει ένα επόμενο post ε;)!

los angeles griffith observatory

Αφού κάναμε ένα πέρασμα από τα παραπάνω (δυστυχώς σε μία μέρα, παραπάνω από ένα απλό πέρασμα είναι δύσκολο να γίνει!), επιστρέψαμε και πάλι με Uber στο Hollywood walk of Fame! Εκεί τριγυρίσαμε στο δρόμο των αστεριών, κάτι μεταξύ καλτίλας, παράνοιας και μεγαλοπρέπειας μπροστά στο ιστορικό πλέον λόγω των βραβείων Όσκαρ, Dolby theatre.

Από τη γέφυρα που συνδέει τα δύο μέρη του θεάτρου απολαύσαμε το Hollywood sign (υπάρχουν κι άλλα σημεία για εσάς που θέλετε να τα ανακαλύψετε όλα αλλά θα σας τα αποκαλύψουμε σιγά σιγά). Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το Chinese theater και αφού επιζήσαμε από πλήθος αστέρων του Χόλιγουντ τύπου Batman, Catwoman, Elvis κτλ. περάσαμε απέναντι το δρόμο για να χαλαρώσουμε επιτέλους απολαμβάνοντας ένα δίωρο Hop on off Bus από το Ride Proper Sightseeing.

Ένα δίωρο tour από το Hollywood μέχρι το Beverly Hills και ακόμη παραπέρα (κάναμε και μία στάση στο μοναδικό LACMA μουσείο με τα Urban lights)! Η βόλτα αυτή ήταν μία καλή ευκαιρία να δούμε γρήγορα και χωρίς άγχος ακόμη περισσότερες περιοχές της ευρύτερης περιοχής του Χόλιγουντ ενώ παράλληλα μάθαμε και διάφορα κουτσομπολιά της… “εκεί” showbiz!

malibu

Αφού τελειώσαμε με το Hollywood, βάλαμε μπρος, για την επόμενη στάση που δεν ήταν άλλη από την παραθαλάσσια Σάντα Μόνικα, ναι στη Σάντα Μόνικα εκεί που γυρίστηκε το γνωστό σε όλους Baywatch! Για τη Σάντα Μόνικα, έχουμε πολλά να πούμε, μία ξεχωριστή περιοχή της Καλιφόρνια με τεράστια παραλία που βλέπει Ειρηνικό Ωκεανό! Και ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος για να την ανακαλύψεις; Μα φυσικά με ποδήλατα!

Εμείς επιλέξαμε το The Bike Center Santa Monica το οποίο βρίσκεται λίγα μέτρα μακριά από την παραλία, είναι εύκολα προσβάσιμο, έχει προσιτές τιμές και μεγάλη ποικιλία ποδηλάτων! Μάθε περισσότερα για το νέο εγχείρημα της Σάντα Μόνικα ως προς το sustainable travel και για τη βόλτα μας στην πολύχρωμη παραλία που σίγουρα έχεις δεί σε κάποια ταινία! Η περιοχή της Σάντα Μόνικα αποτελεί πρότυπο χρήσης εναλλακτικών μετακινήσεων μεταξύ των οποίων ηλεκτρικά ποδήλατα και Scooter πατίνια! Απλά την λατρέψαμε!

Έχει πάει όμως 20.00 και είναι η ώρα της επιστροφής στο hostel μας στο… Walk of fame, ένα δωμάτιο πανάκριβο και δυστυχώς όχι καλό, με κοινόχρηστο μπάνιο, φασαρία και δυνατό μπάσο από τα κλάμπ της περιοχής αλλά τι να πεις… honey this is Hollywood!

Η επόμενη ημέρα θα μας βρεί στο υπέροχο Griffth Observatory το μέρος όπου γυρίστηκαν πολλά από τα πλάνα του La La Land! Επόμενη στάση στο Λός Άντζελες θα είναι στα γνωστά Universal Studios, στα στούντιο όπου έχουν γυριστεί χιλιάδες ταινίες, θα περιηγηθούμε στα σκηνικά, θα δούμε τους χώρους όπου γυρίζονται ακόμη και σήμερα παραγωγές και σειρές και θα γίνουμε πάλι παιδιά! Διαβάστε περισσότερα για τα Universal studios!