ΜΟΝΟΗΜΕΡΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΕ ΥΔΡΑ, ΠΟΡΟ, ΑΙΓΙΝΑ ΑΠΟ SIGNATURE TRAVEL

by Olga
hydra autotriti.gr greece island

Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και εσύ περιμένεις την άδεια των διακοπών μέσα στον καύσωνα της πόλης! Μην μείνεις σπίτι! Σου έχουμε την καλύτερη πρόταση ώστε και να ξεφύγεις λιγάκι εξερευνώντας τρία υπέροχα νησιά αλλά και να μην χρειαστεί να δώσεις μία περιουσία!

Η πρότασή μας; Μονοήμερη κρουαζιέρα στον Αργοσαρωνικό κόλπο! Εμείς επιλέξαμε το ταξιδιωτικό πρακτορείο Signature travel για τα εισιτήρια (μόνο 55€) και σας λέμε με απόλυτη βεβαιότητα ότι είναι το καλύτερο value for money, ειδικά αν σκεφτείτε ότι ένα εισιτήριο μετ’ επιστροφής για την Ύδρα μόνο κοστίζει 56€! Έχουμε ξαναγράφει για την αγάπη μας για τα νησιά του Αργοσαρωνικού και η δυνατότητα της μονοήμερης κρουαζιέρας σε τρία από αυτά τα υπέροχα και με δικό τους χαρακτήρα νησιά είναι κάτι που επιδιώκουμε κάθε χρόνο!

Το μονοήμερο πρόγραμμα περιλαμβάνει:

• Αναχώρηση μέχρι τις 8.00 το πρωί από Μαρίνα Φλοίσβου (ευκαιρία για φωτογραφία στο θωρηκτό Αβέρωβ)!
  • Στάση σε τρία νησιά του Σαρωνικού κόλπου, Ύδρα (2 ώρες), ο Πόρος (1 ώρα) και η Αίγινα (2 ώρες)!
  • Φαγητό εν πλώ από μπουφέ!
  • Διασκέδαση με μουσική ανάλογα με το πρόγραμμα!
  • Επιστροφή μέχρι τις 20.00 το απόγευμα στη Μαρίνα Φλοίσβου!
nonstoptravellers greek travel bloggers

Πρώτη στάση: Ύδρα

Η Ύδρα είναι το νησί των καπεταναίων, της ιστορίας και των καλλιτεχνών ενώ θεωρείται αρκετά πιο κοσμοπολίτικο από υπόλοιπα, προσωπικά είναι το αγαπημένο μας νησάκι! Την ξεχωρίζουμε για τη γραφικότητα και το σήμα κατατεθέν της τα πανέμορφα γαϊδουράκια που σε καλωσορίζουν στο λιμάνι!  Τι κάναμε εμείς; Στις δύο ώρες που είχαμε στη διάθεσή μας ξεκινήσαμε την περιήγησή μας από την Υδρονέτα! Αγαπημένο σημείο για βουτιά και μοναδικές φωτογραφίες! Πρωινό καφεδάκι ήπιαμε στο καφέ Papagalos! Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε στο γραφικό λιμάνι και χαθήκαμε στα όμορφα στενά του νησιού. Κάπου εκεί ανάμεσα στα στενά συναντήσαμε χαριτωμένα γαϊδουράκια, το ιστορικό Φαρμακείο που έχει τις απαρχές του στο 1890 και το φούρνο του λιμανιού με τα μυρωδάτα γλυκίσματα! Στο λιμάνι δεν παραλείψαμε να επισκεφθούμε το κατάστημα της Έλενας Βότση, η οποία σχεδίασε το Ολυμπιακό μετάλλιο του 2004, απ’ όπου προμηθευτήκαμε ένα συλλεκτικό ποτήρι του νησιού! Τέλος, περάσαμε μια γρήγορη επίσκεψη από το μουσείο της Ύδρας και χαλαρώσαμε να απολαύσουμε τη θέα από το μνημείο του Ανδρέα Μιαούλη!

ΥΔΡΑ

Δεύτερη στάση: Πόρος

Ο Πόρος είναι ένα ήσυχο νησί, γαλήνιο, χωρίς υπερβολές, ιδανικό για τους πιο ρομαντικούς! Τον αγαπάμε και τον ξεχωρίζουμε για το νεοκλασικό ρολόι που δεσπόζει στο βράχο στη χώρα του νησιού και ξεχωρίζει από τη στιγμή που θα μπει το πλοίο στον κόλπο και φυσικά για το πράσινο χρώμα καθόσον είναι γεμάτος από πεύκα.  Τι κάναμε εμείς; Στη μία ώρα που είχαμε στη διάθεσή μας είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μία ρομαντική βόλτα στα όμορφα στενά σοκάκια της Χώρας, να βγούμε φωτογραφίες στις πλατείες Ηρώων, Καραμάνου και Κορυζή και να απολαύσουμε μεζεδάκια με τσίπουρα με θέα το γαλάζιο!

hydra discovergreece.com

Τρίτη στάση: Αίγινα

Η Αίγινα, ήταν η πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδας (μετά την επανάσταση του 1821) και την ξεχωρίζουμε για την ιστορία, τα πάντα φρέσκα ωάρια και φυσικά τον καρπό του νησιού που δεν είναι άλλο από το φιστίκι Αιγίνης.  Τι κάναμε εμείς; Στην Αίγινα είχαμε τη δυνατότητα να μείνουμε για δύο ώρες οπότε με το που έφτασε το καράβι, αποβιβαστήκαμε και τρέξαμε για βουτιά  στην παραλία Αύρα! Αφού δροσιστήκαμε αρκετά ξεκινήσαμε τη βόλτα μας στα λατρεμένα στενάκια! Πολύχρωμα δρομάκια, ανθισμένες βουκαμβίλιες, φιλόξενοι κάτοικοι είναι λίγα μόνο από τα στοιχεία της όμορφης Αίγινας που μας κάνουν να την αγαπάμε! Φτάνοντας στην Μητρόπολη του νησιού κάναμε αναστροφή και επιστρέφαμε από την μεριά του λιμανιού αυτήν τη φορά για να χαζέψουμε τα καραβάκια από τη μία και τα κάρα από την άλλη! Πρίν την τελική αναχώρησή μας δεν παραλείψαμε να δοκιμάσουμε παγωτό με γεύση τι άλλο; φιστίκι! Υπέροχο και δροσιστικό! Για το δρόμο λίγα φιστίκια Αιγίνης είναι must!

hydra gamos magazine.jpg

Γύρω στις 20.00 το απόγευμα…

η μονοήμερη απόδραση στον Αργοσαρωνικό κόλπο έφτασε στο τέλος της, το προσωπικό του πλοίου μας αποχαιρέτησε με χαμόγελα και εμείς επιστρέψαμε από μία ημέρα γεμάτη εικόνες, γραφικά στενά και από το μπλε της θάλασσας με μία αίσθηση ότι γυρνάμε από πολυήμερη εκδρομή! Συστήνουμε ανεπιφύλακτα τη μονοήμερη κρουαζιέρα με τη Signature travel, και μάλιστα αν και ταξιδεύουμε ως ζευγάρι, η εκδρομή αυτή είναι πολύ family friendly, δηλαδή ιδανική για οικογένειες με παιδιά!

Για περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα της εκδρομής και την τιμή μπορείτε να επισκεφθείτε το site της Signature Travel στους παρακάτω συνδέσμους:

*το άρθρο δεν είναι χορηγούμενο